reklama

BeFree

Čo je dneska tá správna cesta? Ako byť nezávislý a byť v živote FREE? Tak takúto otázku si položili aj chalani z Považskej Bystrice, keď zakladali tento projekt. Spustenie bude už 01.10.2017! http://akosomopustilzamestnanie.sk

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zdravím, všetkých ľudí čo sú FREE!

Verím, že sa budem opakovať, ono je to totiž niečo ako verejné tajomstvo, každý to vie a nikto nekoná. Mňa to už proste prestalo baviť sa nečinne prizerať ako doslova naše školstvo degeneruje tak nadané a talentované deti a mládež ako na Slovensku a v Česku máme. Mal som v živote to šťastie, že som sa musel naučiť a vybudovať všetko sám. Do 13tich rokov som si myslel, že tá najlepšia cesta je práve cez školský vzdelávací systém. Mal som skvelé výsledky, ktoré však boli viac menej zbytočné v živote človeka, jednoducho som celý čas šplhal po nesprávnom rebríku. Odvtedy sa začal môj výskum a hlavne prax. Dnes po 10tich rokoch sa nebojím otvorene hovoriť, že náš vzdelávací systém z nás a našich detí vychováva ovčanov. Takých ľudí, čo toto hlásajú poznám viacero. Ja som zasvätil značnú časť svojho života, precestoval niekoľko krajín, vyskúšal všetko čo hlásam v praxi a vytvoril som komunitu BeFree. Sme drzí, sebavedomí, slobodní, sme íní, no predsa pokorní. Sme novodobý kult. Inšpirujeme, vzdelávame a vychovávame novú generáciu nie len mladých ľudí. Vďaka novodobým technológiám v najbližšom čase otvárame našu komunitu aj online, kde je pre členov nachystaný okrem iného vzdelávací systém-univerzita, vďaka ktorej sa naučia nájsť svoje poslanie a vďaka nemu sa dopracovať k skutočnej slobode, byť platený za svoju existenciu a pomôcť pri tom nie len sebe, ale aj celému svetu. Predbehli sme dobu, sme prvá ozajstná univerzita pre podnikateľov. Ale o tom už neskôr...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za tím BeFree

Andrej Juhaniak 

Spustenie projektu
Spustenie projektu 
Tomáš Macuch

Tomáš Macuch

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem na súkromnej obchodnej akadémií v Žiline. Moje záujmy sú politka, finančníctvo a samozrejme a spolupracujem na rôznych projektoch, ktoré majú potenciál stať sa úspešnými Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu